MAKLUMAN &PROMOSI HEBAT MUSLIM PACKAGE


Ingin melancong ke Padang- Bukit Tinggi Indonesia. Ayuh pendaftaran kini dibuka. Harga promosi & istimewa menanti anda. Tawaran Pakej Emas, Padang-Bukit Tinggi akan diberikan kpd 30 orang yg mendaftar awal. Berapa??? Hubungi sy 016-3359234.

Promosi Telekung Sutera Sulaman Tangan Gred (A) beli terus dari Bandung Indonesia utk myambut Ramadhan & Aidulfitri. Tawaran harga Borong,Hanya RM85spsg. Pasaran di M'sia sekitar RM180-RM280 spsg. Kami hanya menerima 30psg tempahan shj. Tarikh tutup tempahan sebelum 27 Jul 2010. Hubungi segera 0163359234. Kini sudah 13... psg tempahan diterima. Kami akan ke Bandung pada 29 Jul - 01 Ogos 2010. Call us now. TK


Tuesday, April 28, 2009

Bacalah dengan jiwa yang tenang

Bacalah dengan jiwa yang tenang

Sebentar tadi , saya menerima signal dari sidebar blog saya bahawa terdapat satu artikel baru yang ditulis oleh Al Fadhil Ustaz Nik Abduh setelah sekian lama beliau tidak menulis .

Saya kurang periksa akan sebab kenapalah beliau akhir - akhir ini terlalu jarang sekali menulis . Namun apa yang saya yakin , penulisan adalah satu dari kegemaran beliau dan setiap kali beliau menulis , kandungannya cukup berkesan dan berbekas .

Saya doakan agar sahabat saya ini senantiasa dikurniakan kelapangan untuk menulis dan menyebarkan fikrah Islami yang jelas dan baik kepada ummah . Kami diluar senantiasa merinduinya .

Terkini sahabat boleh baca tulisan Al Fadhil ustaz Nik Abdul melalui link yang telah saya paparkan disini . Baca dengan tenang dan hayati setiap patah kalimah . Alfun Mabruk kepada Ustaz Nik !

No comments:

Post a Comment